Epic Crafting 3D Print – Printare 3D industrială

Politica de returnare și rambursare

Politica noastră de returnare și rambursare este valabilă timp de 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Anumite tipuri de produse nu pot fi returnate. Produsele perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse de igienă personală, produse sanitare, materiale periculoase sau lichide/gaze inflamabile.

Produse suplimentare care nu pot fi returnate:

  • Carduri cadou
  • Produse software descărcabile
  • Unele produse de sănătate și îngrijire personală

Pentru a finaliza returnarea, este necesar un bon sau o dovadă a achiziției.

Vă rugăm să nu trimiteți produsul înapoi la producător.

Există situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

  • Cărți cu semne evidente de utilizare
  • CD, DVD, casete VHS, software, jocuri video, casete audio sau discuri de vinil care au fost deschise
  • Orice produs care nu se află în starea originală, este deteriorat sau îi lipsesc părți din motive care nu se datorează unei erori din partea noastră
  • Orice produs returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica despre primirea produsului returnat. De asemenea, vă vom informa despre aprobarea sau respingerea rambursării dvs.

Dacă este aprobată, rambursarea va fi procesată, iar suma va fi aplicată automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda originală de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă rambursarea, verificați din nou contul bancar.

Apoi contactați compania cardului de credit, deoarece poate dura ceva timp până când rambursarea este înregistrată oficial.

Apoi contactați banca. Există adesea un timp de procesare înainte ca rambursarea să fie afișată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {adresa de email}.

Produse la reducere

Doar produsele la preț întreg pot fi rambursate. Produsele la reducere nu pot fi rambursate.

Schimburi

Schimbăm doar produsele care sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați pentru același produs, trimiteți-ne un e-mail la {adresa de email} și trimiteți produsul dvs. la: {adresa fizică}.

Cadouri

Dacă produsul a fost marcat ca fiind cadou la momentul achiziției și a fost trimis direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării. Odată ce produsul returnat este primit, un certificat cadou va fi trimis prin poștă către dvs.

Dacă produsul nu a fost marcat ca fiind cadou la achiziție sau persoana care a făcut cadoul a expediat comanda către ei pentru a vă oferi cadoul ulterior, vom trimite o rambursare persoanei care a făcut cadoul, iar aceasta va afla despre returnare.

Expedierea returnărilor

Pentru a returna produsul, trebuie să-l trimiteți la: {adresa fizică}.

Veți fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea produsului dvs. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul de livrare pentru produsul schimbat poate varia.

Dacă returnați produse mai scumpe, luați în considerare utilizarea unui serviciu de livrare cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu garantăm că vom primi produsul dvs. returnat.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la {email} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.